Salam Sejahtera !!


Monday, July 26, 2010

Panduan Cuti DIY - Bandung



Per: Buku Panduan Melancong Ke Bandung

Salam Sejahtera,

Untuk edisi kali ini saya akan menulis tentang Kota Bandung yang sentiasa menggamit kedatangan para wisata lokal juga pelancong dari luar Indonesia. Kota yang dikatakan syurga membelibelah dan pusat fesyen terkini. Website ini didedikasikan untuk mereka yang ingin bercuti sambil membeli-belah ke Kota Bandung secara independent (DIY) dengan tujuan penjimatan.

Tahukah Anda bahawa melancong ke luar negara tidak lagi memerlukan perbelanjaan yang tinggi atau untuk golongan tertentu sahaja. Anda juga mampu merealisasikan impian itu, sekiranya anda tahu caranya. Anda tidak perlu untuk menjadi kaya, tapi anda perlu tahu cara-caranya. Usah bimbang!, teruskan membaca...kerana saya akan terus membantu anda dengan panduan serta tip-tip agar perjalanan anda lebih teratur tanpa masalah. Panduan yang diberikan bermula dari perancangan awal sehinggalah selamat kembali bersama kenangan percutian anda .


Ingat!!!...dengan hanya sedikit modal mendapatkan ebook ini, anda tidak perlu lagi menggunakan khidmat orang tengah atau mencari lain-lain rujukan. Tawaran kami adalah terhad. Ebook ini tidak dijual di kedai. Dapatkan terus secara online dari penulis untuk rujukan anda pada masa terdekat atau simpanan. Untuk makluman anda, kos ke Bandung secara berkumpulan dengan agensi pelancongan adalah di antara RM1,250 hingga 1,500.00 untuk tempoh 4 hari 3 Malam.

Percayalah, Jika anda membaca Langkah Demi Langkah yang diberi, anda pasti boleh melakukannya. Melalui ebook ini juga, saya ingin berkongsi pengalaman dengan rakan-rakan yang belum pernah ke Bandung. Jadikan ini sebagai panduan anda kerana belum ada satu penerbitan pun yang mengkhususkan tentang lawatan ke sana secara terperinci.

Sekiranya ada memilih untuk pergi melancung secara persendirian, anda bebas memilih tarikh dan masa mengikut aturcara anda sendiri. Tidak perlu terikat mengikut masa yang ditetapkan oleh pihak ketiga. Kebiasaannya, apabila kita menyertai percutian berkumpulan, kita terikat dengan itinerari (Jadual aturcara). Samada suka atau tidak, anda terpaksa mengikuti tiap aturcara yang telah diatur oleh pihak penganjur. Oleh itu DIY memberikan anda kebebasan dan lawatan anda akan lebih relax.

DIY juga, memberi peluang dan kepuasan kepada anda untuk membuat aturcara sendiri, samada memilih untuk lawatan biasa, shopping, lawatan ke tempat- tempat bersejarah dll.

No comments:

Post a Comment